FAQ - často kladené otázky

Čomu sa venujeme?

dobrykutil.sk je internetový obchod, ktorý vznikol ako nový predajný kanál stavebnín MPL Stavro, s.r.o. v Trenčíne na Rybárskej 3. Sortiment tovaru v stavebninách je široký a hlavné piliere spoločnosti sú zamerané na:

  1. dom
  2. kúpeľňu
  3. záhradu

Dobrykutil.sk vám prináša skúsenosti hlavne z oblasti farieb, náradia, hydroizolácii a lepidiel. V sortimente môžete nájsť aj vybavenie kúpeľne - vane, rebríkové radiátory a príslušenstvo k ním. Rovnako máme dlhoročné skúsenosti v oblasti kúpeľnového dizajnu, o čom sa môžete presvedčiť aj u nás na predajni, kde máme profesionálne zariadené kúpeľnové štúdio.

Aká je doba doručenia tovaru?

Termín dodania tovaru závisí od jeho dostupnosti. Ak je tovar skladom a objednávku urobíte do 12:00, tovar Vám príde na druhý deň.

Ako viem, či je tovar skladom?

Stav skladu sa aktualizuje každý druhý deň. Pri produktoch vidíte množstvo, ktoré máme momentálne na sklade. Ak je tovar vypredaný je pri produkte uvedené telefóne číslo, na ktorom Vás radi informujeme o naskladnení daného tovaru.

Niektoré produkty sú na objednávku, prečo?

Tieto produkty nedržíme skladom z kapacitných dôvodov nášho skladu. Ide najmä o kúpeľňové vane a ich doplnky, radiátory a niektoré produkty značky StrendPro. V prípade záujmu o presnejší termín dodania nás kontaktujte a my následne zistíme dostupnosť u dodávateľa.

Budem informovaný pred dodaním tovaru pred doručením?

Áno, o odovzdaní tovaru kuriérovi Vám príde e-mail od nás, následne Vám aj kuriérska spoločnosť pošle e-mail a v deň doručenia Vám zašlú aj SMS s doručovacím oknom.

Môžem kedykoľvek zmeniť obsah a počet produktov v mojej objednávke?

Zmeniť obsah a počet produktov môžete dovtedy, kým Vám nepríde e-mail s informáciou, že je tovar zabalený a pripravený pre kuriéra.

Môžem sledovať on-line svoju objednávku?

Áno, v e-maily ktorý Vám príde od kuriérskej spoločnosti je uvedené trackovacie číslo zásielky, pomocou ktorého si zásielky môžete sledovať na https://www.dhlparcel.sk/sk/pre-vas.html.

Musím byť zaregistrovaný, aby som mohol/a urobiť objednávku?

Nie, nie je to potrebné. Nakupovať môžete aj bez registrácie. V prípade registrácie môžete využívať výhody Vernostného programu.

Je možné si zakúpený tovar vyzdvihnúť na predajni?

Nie, momentálne túto možnosť neposkytujeme.

Aké sú otváracie hodiny kamennej predajne?

Pondelok - Piatok  - 7.00 - 16.00

Sobota - 7.00 - 12.00

Čo by som mal vedieť pred nákupom?